filmtajm

En kommentar
Kl är 23 och vi har fortfarande inte kommit i säng,inte ens Axel, han tog ifs en sen sovvila, men är de helg så är de :) Vi myser i soffan och leker lite med duplo och bilar :)
Men jag tror nog att de är dags snart att krypa till sängs!
Hugo sover så gott här intill oss i soffan sen 21 eller något, Axel är så goer mot han, kommer och ger han en klapp på kinden eller en puss då och då, hämtade ett täcke nyss, för han tyckte att Hugo frös, Goare storebror är nog svårt att hitta! Min goa grabb

Vi har haft filmtajm, en riktig tjejfilm, men jag tror nog att även Thomas tyckte om den ;)
Filmen vi såg hette Valentines day( kan läsa om den här )

Näpp, nu tror jag att vi går och lägger oss! Godnatt på er alla !!
 
1 Emma Evelinah:

skriven

Jaa klart man är, men jag tycker att allt är sååå jobbigt emellan åt och alla andra verkar juh klara det som ingenting verkar det som.! Men det är skönt att höra att det finns andra som känner samma iaf.! Men klart man kommer klara sig igenom det.. ;)



Var det du som skrev om böckerna Maria.? Det var ingen klickbar länk och stod bara namn,, Jag är jätte intresserad iaf. :) Kraam.