Hugos rum efter

5 kommentarer
Nu äntligen ska jag visa det färdiga resultatet av renoveringen av Hugos rum :) Det rummet vi faktiskt är mest nöjd med, förrutom köket! Kan ha med att göra att vi inte behövde "stressa" för att få det färdigt, denna gången bodde vi ju här :)


Lite kort under arbets gång, Här målar jag Hugos byrå till kläderna, och sen skulle jag även taptersera lådorna i samma tapet som han har i sitt rum


Ett bilbord jag har gjort, inte världens snyggaste kanske, men det funkar och Axel tyckte om det iallafall! :)
Ett gammal lackbord som jag slipade och målade om :)

NU till efterbilderna :)


välkommen till Hugos rum :)
Bokstäver utskurna i kontaktplast ( eller vad de nu heter)
Om ni undrar varför det sitter två prickar på dörren så är det ett litet skydd så det inte blir märken i dörren eller i köksbänken som är precis bredvid :)


Sovdelen, en stor säng är alltid bra speciellt när man ska ligga bredvid och sova ;)


Byrån, med tapet på lådorna :)

Lite brioleksaker i fönstert, både gamla och nya :)


Bildelen i rummet :)


köksdelen och leksakdelen, även denna byrån har jag målat och tapetserat :)


Lite mer leksaker


Svarta gardiner fick de bli :) dock behöver de tvättas, de har hängt i köket


En liten korg att ha socker och dyl i : )

Både Hugo och Axel tycker om att vara i rummet och framför allt, Hugo verkar gilla att sova där också, så här länge har han nog aldrig sovit på dagarna :)
och en liten korg till att ha sockar och dyl i : )
 
1 Johanna - mamma till Leia:

skriven

sv: okej, det lät ju lite tråkigt :/

2 Johanna - mamma till Leia:

skriven

sv: tur det :) vissa bli ju favoriter.

3 Maria A:

skriven

Va fint det blev! Och älskar brio-leksakerna! =)

4 Paulina:

skriven

Åh, vad fint det blev. Ska bli kul o se det live :)

5 Sofie:

skriven

Vad fint det blev! Tror jag att barnen gillar bilbordet :)! Fiffigt :).



Ellenova ska operera foten som har ett mindre skönhetsfel.