släkten är värst

En kommentar
Jag är lite dålig på att uppdatera den här bloggen, men nu är det så här att jag har fastnat för att släktforska lite,,så det tar mycket av min tid och självklart min familj. Men jag ska försöka att uppdatera lite snart, men nu ska jag strax till jobbet
Men ang släkten, så har min släkting Nettan kommit jättelångt på min morfars sida, där vi har gemensam släkt så jag tänkte att jag skulle ta mig ann mormors sida oxå, men vet inte riktigt vart jag ska börja, men så sökte jag på deras namn och vips så fick jag fram en släktforskning som någon annan har gjort och där fick jag nog fram nästan hela hennes sida.. :)
 
1 Sofie:

skriven

Haha ja han kan väl det :P.



Vad kul med släktforskning! Det har jag också funderat på många gånger, men vet inte alls hur sådant fungerar. Min mormor har forskat en hel del så jag kanske borde fråga henne. Det verkar väldigt intressant!!