sjukstugan

Kommentera
Från i torsdag så har det varit en sjukstuga här,vilket det fortfarande är.. Jag har inte känt mig hundra på hela veckan, men i torsdags så bröt förkyldningen ggr 1000 ut på mig, men jag åkte till jobbet iallfall, pga ett jävla möte...
Hugo fick stanna hemma pga sin förkyldning som jag trodde var värre, vilket den inte var.. han fick åka till mormor, och likaså Axel, och tur var väl det för halv 10 på fm, så somnade han hemma hos mormor och sov i 3 timmar och vaknade med feber, den stackarn. Jag jobbade halvdag och tog VAB resten, och även så på fredagen, (perfekt då man är sjuk själv och kan vara hemma med sjuka barn)

Axel har fortfarande feber till och från, värst är det för han, han äter inget, inte ens välling eller glass, utan bara dricker, ( värsta dagen var nog i går ,tror jag, för då var riktigt dålig) idag har han fått i sig en halv välling (100 ml) två slick på en glasspinne, 2 skedar yogert ( liten bytta) och några pommes så det ser jag som en bra dag.. men hoppas verkligen att han blir friskare snart!
Hugo, är sjuk så där i bland på dagen, blir lite extra grinig när han blir trött osv, men ingen feber idag som tur är.
Jag och Thomas vi försöker vara pigga , men vi mår ju heller inte så bra, Thomas mår väl bättre av oss iallafall..
Idag har vi mest titta på barntv:en med barnen och försökt att slappa ... och även tittat på "Dumma mig", en rätt rolig film faktiskt. Ska se om vi kan se den imorgon igen, tyckte jag missade lite i dag idag!!