Hejsvejs!

Kommentera
Hej, detta är nu min och grabbarnas näst sista semestervecka, nästa vecka jobbar jag 2 dagar sen ledig onsdag-fredag, sen på måndag den 20 är det full fart igen ! Ska faktiskt bli riktigt skönt, att börja jobba igen, saknar mina goa arbetskamrater och barn!

Annars så händer det en hel del hemma hos Andersson/Rantzow, vi byter panel mellan regnskurarna, å ny färg blir det oxå! Vrakved (bilder kommer!)
Och jag håller på att röjja inne, bär ner och slänger en massa saker, så vi inte behöver ha så mycet där uppe!! Nere i källaren börjar det ta sig, lite mer ordning! Och så har det även blivit en rejäl hög till LOPPISEN som vi ska ha den 1 september! Hoppas att det kommer mycket folk, vi ska börja att lägga lappar i brevlådan i veckan tror jag, så folk får reda på att det är ! Det är ju en del brevlådor i Grästorps tätort, ..så jag har att göra!!!

Nu ska jag ta hand om kidsen lite, men vi hörs ha det bra!