Midsommar 2012

En kommentar
Midsommarafton tillbringades med familjen min, min lilla goa familj! Vi tog det lugnt på förmiddagen och kl 14.00 skulle vi åka och hämta upp mamma hemma hos dem, för att sedan åka till Aspehagen i Tengene, (utanför Grästorp för som ej har koll) där det var midsommarfirande som vanligt, det har nog alltid varit midsommarfirande där sen så länge jag kan minnas, var alltid där och spelade på chokladhjul, kastade boll och sköt fotboll. :) 
 
Axel, Hugo och Wilmer, ( Min kusins son)

 
 
Senare på eftermiddagen så kom Fredrik och Paulina hit för att grilla och äta gott, Paulina skulle senare på kvällen åka och jobba med småttingarna på NÄL, så det blev en kort tillställning!! Fredrik, han åkte till Lage och tittade på film :) 

den goda ( om jag får säga det själv,) tårtan, med kladdkakabotten, med grädde och jordgubbar på :) 
 






 
 
 
 
1 Malin:

skriven

Glassen i Asphagen var god :)

Svar: Ja det var den, det tyckte Axel och Hugo oxå, har ni åkt hem nu?? Vi syns igen den 20
Maria