tankar och ideer!

Kommentera
Sitter här i min ensamhet, då Thomas fortfarande jobbar, då han skulle hjälpa Stefan på hemköp att få hem några pallar. Och mina två underbara gosiga barn, fortfarande sover, då båda nockades efter middag och sover så gott i varsin säng. Tror nog att de behövde det! 

Jag är så fruktansvärt rastlös, vet inte vad jag ska hitta på, behöver göra något, ska till en början med att sortera bland korten vi har tagit och få i rätt album. Sen måste jag beställa nya album, skitsamma vad det kostar, måste ha nya till barnens album. 

Sen vill jag göra om i barnens rum, de behöver garderober för byrårerna är för små för deras kläder just nu! Sen lite hyllor till Axels rum, så han kan ha böcker där på och lite ömtåliga leksaker som inte får nås för lillebror, sen ska vi nog bygga upp hans säng lite på skåp så han ska han leksaker där i stället för att ha bokhyllor till det!! Kanske en nytt fint skrivbord, lite enklare.. Många ideer i min skalle :) 

Hugo skulle behöva en sån där förvaring som Axel har (ifrån ikea) så man får bort lite leksaker ifrån golvet :) 
Bäst att spara lite pengar kännre jag, nu när jag läser vad jag skriver :) Hehehehe