Kom på de..

2 kommentarer
Vi testade banagröt ( som Hugo inte tycker om så mycket) och päronpure (som han tycker om) samtidigt, å då jäklar gick det :) Han åt nästan hela smakportionen med gröt :) Snart blir han mästare på att äta detta :)
 
1 Ida:

skriven

Kul när det funkar med maten och man kommer på lite tips och trix.



Vad fint det har blivit här =)

2 Fia:

skriven

Hej! Var längesen jag kikade in här nu, vad fin bloggen blivit! :)



Menar du fleeceskyddet eller vindskyddet/fotsacken?

Båda var enkla att göra. Jag skissade upp ett mönster på bakplåtspapper så jag lättare skulle få till det med alla delarna.



Fleeceskyddet består av 2 lager fleece med ett foder emellan. Fodret köpte jag i tygaffären, liknande ett tunt täcke.



Vindskyddet består av ett lager fleece och ett lager bävernylon.



Det är lite krabb att sy i fleece och foder eftersom det "kanar iväg", men det gick och det blev bra. Varmt och gott iaf :-).



Hör av dig när du sytt så jag fårse det :)!