Fredagen

2 kommentarer
Igår så tog jag tåget till Uddevalla, där Thomas mötte upp mig, ( eftersom han jobbar där ). Han kom mer lastbilen, och så åkte vi till hans jobb där han bytte om, och jag drog på mig en nackspärr liknande grejj, hoppa väl ur lastbilen på fel sätt :( Men men,

Sen åkte vi ner till centrum och gick och strosade tills det var dags för oss att gå till resturangen där vi skulle äta.
Kvarterskrogen ..Jättegod mat och jättetrevlig personal och en mysig resturang!

Där åt vi i lugn och ro.. underbart, för oss som ivanliga fall får kasta i oss maten, pga barnen ...om vi är ute någostans!

Sen tog vi en kvällspromenad i Uddevalla, fin stad, men tyvärr många slitna hus :(.
Efter ett tag så gick vi till bion. vi såg " the others guys",  så mycket har jag inte skrattat på länge :)
( vi var inte många, som såg den eftersom nästan hela bion skulle gå ochse Saw i 3D, lite läskig för oss )

Sen åkte vi hemåt, men tog vägen förbi macedonken på överby, var lite törstig efter alla popcorn :)

Sen tillslut var hemma så där vid midnatt..stupade i säng... men sov så där, pga nacken :( men nu ska vi åka och hämta våra små killar :)

 
1 Isabel:

skriven

Är Kvarterskrogen verkligen fortfarande lika mysig som den en gång har varit? Är det samma ägare än?

2 Sofie:

skriven

Men gud vad härligt med lite egentid på tu man hand! :) Adam o jag ska förhoppninsgvis ta oss på en dagsresa till Köpenhamn om 3 veckor, strular lite med barnvakt men jag hoppas så vi kommer iväg. Inte vart barnfria på över 1 år nu. Det behöver man verkligen vara ibland, hur goa ungarna än är :).

Kram på er



Och så grattis till din sambo förstås :)!