Torsdag

Kommentera
Jaha då var här då da, magsjukan har anlänt till familjen Andersson/Rantzow.  Jag mådde lite illa i lördags morse men blev inget mer, Axel spydde ett par gånger på söndag fm. sen var det inget mer med honom. Hugo började spy i går ( eller var det iförgår!?) men han kräks inte mer, men nr 2 är ju lösare än löst. :( Och nu verkar det även som om  Thomas har trillat dit. Men jag är frisker jag : ) 
Verkar som om jag inte spyr längre, kanske jag bara spyr när jag är gravid ;) 

Återstår att se hur natten blir, och hur Thomas mår imorgon, mår han förjävligt så får antingen jag vara hemma och ta barnen eller så rycker mamma in och hämtar barnen!!!! Vi får se!

Nu ska jag göra ett försök att somna Hugo, och sen ska vi titta på "Sveriges värsta bilförare", inget slår väl förra årets Jonto..codriver, men vi får se!