börjar bli bättre

Kommentera
Efter att barnen blev friska så åkte jag på influensan, lagom till måndag då jag skulle börja på mitt gamla jobb!! Har legat i högfeber i 2 dagar nu, frusit och varit varm om vartannat!! idag så känns det bättre, mådde jäkligt illa i morse bara, men sen kom jag på varför, jag hade ju för helvete inte ätit sen i måndags morgon...eller söndag.. ( minns inte)
Barnen är på dagis, med hjälp av min mamma, som ställer upp och kommer på morgonen och kör dem dit och ska även hämta dem, för att ha dem hemma det orkar jag inte. Min bror skulle t.om ställt upp igår och hämtat i går på dagis,en Thomas hann hem så han slapp
Snäll familj jag har!!

Så jag är nog hemma en dag till för att tillbaka krafterna ordentligt, sen hopppas jag verkligen att jag att jag kan jobba på fredag, börjar få nippre på att vara hemma!