Thomas 42

En kommentar
Hipp Hipp Hurra på din födelsedag, underbara Thomas!!
Jag och Axel gjorde tårta, och Axel bestämde att det skulle vara jordgubbar på .
( vilket Axel själv inte alls tycker om men men )
och så var blev vi lite godissugna när vi var i affären, så det blidde chokladbitar på tårtan :) Mums, är det kalas så är de!!



I present av oss så fick han en jordglob, vilket vi har pratat om att skaffa jättelänge men inte blivit av, så nu slog jag till, eftersom jag inte visste vad vi skulle köpa :) 
Så nu står den och lysers å fint i vårat tv:rum. Ska föra det lite finare runt den bara, mycket som står där som inte behöver stå där :)
Nu inväntar vi besök av min bror Fredrik och Paulina !!!


 
1 Helen.HUSnrNIO - Vinn en personlig almanacka:

skriven

Tårtan såg god ut och en jordglob finns på önskelistan hemma hos oss också. Kanske får bli en i julklapp till dottern tänkt ejag nu när jag såg er...



Ha en trevlig tisdag.

Helen.HUSnrNIO