Det var länge sen..

Kommentera
 
hejsvejs. Jisses va länge sen det var jag skrev här inne, men motivationen har inte funnits riktigt. Men nu kanske jag kan hitta tillbaka igen. 
Här hemma så går det sin gilla gång, grabbarna fyller 7 år och 5 år, tiden bara flyger iväg med dem.Axel har ju börjat skolan och trivs. Hugo har ju fått börja på den stora avdelningen. Och han längtar tills han får gå på fritids precis som Axel gör.
 
just i kväll så har paulina varit  här och vi har ätit tacos, och tjötat lite. Mina föräldrars vovve Ludde är här över natt i natt, han blir 1 år på tisdag, så det är full fart här, :)
 
min in nya hobby är just nu att väva,  det klipps/skärs/rivs mattrasor för fullt. :) har redan hunnit gjort 5 mattor .. Nu sitter man å funderar på vilket mönster man ska ha här näst.
 
 nä nu är det filmmys med min man.
 
 
nu vill Hugo skriv ett,par ord här.
Hugo sdfdddzssdfgjhghhgfgvcfffffcffffccbb