Världen i ca 60.000 pärlor

2 kommentarer
Min hobby har ökat och ökat lite det sista tiden :) Det är pärlandet!! Skitkul!!
Jag och mannen har precis gjort klart det största projektet vi har gjort hittils :) En världskarta på ca 60.000.. lite skavanker eftersom vi strök varje platta för sig men vad gör de.. den blev skitsnygg iallafall :)
 
1 Sofie :

skriven

Oj vad längesen jag tittade in till dig, men wow vilken tavla!!!! 😄 Superfin!!!

Svar: Tack 😃
Jag är inte inne så ofta här längre o skriver men ska försöka att ändra mig.
Maria

2 Emelie:

skriven

Hejsan! Wow vilken underbar tavla. Nu kanske jag är sniken men du har möjligtvis inget mönster du skulle vilja dela med dig av? MVH Emelie 😊

Svar: Hej, självklart har ja det, tror jag har kvar den på datorn, har givit bort det förrut :) VIlken emailadress ska jag skicka den till Emelie?
Maria