3 kusinbarn

Kommentera
VI hade släktträff i somras med min mammas syskon och mina kusiner, bl.a kunde en av mina kusiner som bor i Danmark vara med vilket var jättekul!

Min moster som bor i Stockholm ( hennes mamma) frågade mig i smyg om jag kunde tänka mig att göra en pärltavla av hennes 3 barbarn  ( de som bor i Danmark), min moster var med på dopet tidigare iår då ja gav bort en tavla av min brorsdotter!!!!!   Visst sa ja!

Jag fick några kort av henne men tyvärr blev de inga bra, så ja gjorde en liten fuling och kontaktade min kusin och frågade om hon hade ett bra kort på sina 3 barn som jag kunde använda till släktforskningen :) hon skulle nämligen få den i present!

 
( fick ta en screensdump från instagram, hade råkat radera bilden... :) 

min kusin blev jätteglad, och min moster likaså, .. så när hon var och hämtade upp den för att transportera den till Danmark för några veckor sen hade hon med två andra kort, och det är på mina två andra kusinbarn som bor i Stochholm :) 
Så två beställninar till :) 

Sen hörde jag även att min kusins  svärmor i Danmark kanske önskar sig en på alla sina barnbarn :)