Ledighet=pärlande

2 kommentarer
 
 
 
 
Då man har varit lite julledig så har man haft lite extra tid för att pärla 😀😍
Det har blivit lite spel som har pärlans, ett Othello, ett tre-i-rad och nu det sista ett Fia med knuff,när jag har spelpjäserna att pärla men jag väntar på ett paket med minipärlor 😀👍🏼
 
 

 
 
 
 
 
 
 
1 mammatillmirakel.blogg.se:

skriven

Vad kul att hitta en pärllogg här. Verkligen snygga grejer ni har gjort. Jag har börjar pärla med minihamas :) Ha en fin kväll!

Svar: Tack, kul att hitta likasinnade, ska genast gå in på din blogg å kika 😀 ja mini e kul, jäkligt pilligt bara
Maria

2 Anonym:

skriven

Hej. Jag undrar var jag kan hitta läsplatta mönster på fia med knuff som ni har gjort.

Svar: Hej, jag hittade nog mönstret på Pinterest eller om ja ritade ett eget ,efter ett vanligt spel
Maria